Spowolnienie jest już faktem, Black Friday był słabszy

O ile sprzedaż online w ten dzień była wyższa niż w inne dni listopada to jednak w ujęciu rocznym spadła aż 26 procent.

Publikacja: 05.12.2022 14:14

Black Friday w jednym z centrów handlowych w Lublinie

Black Friday w jednym z centrów handlowych w Lublinie

Foto: PAP/Wojtek Jargiło

Według danych zebranych przez operatora płatniczego Tpay, podczas Black Friday sprzedaż w sklepach współpracujących z firmą wzrosła średnio o 118 proc. w porównaniu do pozostałych dni miesiąca. Z kolei średnia liczba transakcji wzrosła o 34 proc.

Klienci najczęściej wybierali produkty z kategorii moda i akcesoria – w Czarny Piątek średnia liczba transakcji wzrosła tu o 193 proc. względem średniej z całego listopada. To jednak o 78 pkt. proc. mniej niż w ubiegłym roku.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Handel
Zamykają się drzwi do Królewca. Rosjanie grożą zajęciem Litwy w jeden dzień
Handel
Biały Dom zawiesza cła na auta i części z Kanady i Meksyku. Na razie na miesiąc
Handel
Versace na sprzedaż. Dom mody może przejąć jego włoski konkurent
Handel
Warren Buffett o cłach Trumpa: Są aktem wojny. Z biegiem czasu staną się podatkiem
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Handel
Świat nie chce diamentów z Rosji. Rośnie góra niesprzedanych kamieni