Polacy jednak ruszyli kupować w Black Friday

Ruch w galeriach handlowych wzrósł tego dnia aż o 21 proc. w porównaniu do średniej z poprzednich dni. Cały tydzień pod hasłem promocji przyciągnął więcej chętnych na zakupy, ale wzrosty były dużo niższe.

Publikacja: 29.11.2022 12:58

Polacy jednak ruszyli kupować w Black Friday

Foto: Getty Images via AFP

Ponieważ firmy pod hasłem Black Friday promowały się znacznie przed 25 listopada, kiedy to akcje miały swoją kulminację, to wzmożony ruch w galeriach handlowych można było zauważyć już na dwa tygodnie wcześniej.

Z analizy danych dotyczących 260 galerii i parków handlowych w Polsce, przeprowadzonej przez dataplace.ai, wynika, że Black Friday odznaczył się ruchem większym o 21 proc. niż średnia z poprzednich dni tego tygodnia. Był też większy ze względu na ruch od „zwykłych” piątków, ale o zaledwie 1,32 pkt. proc.

Pozostało 82% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd