IKEA zmaga się z problemami w dostawach. „Sofy nie zjadł pies”

Wielu klientów skarży się sieci meblarskiej na opóźnienia z dostawami produktów. IKEA odpowiedziała im w żartobliwym tonie, przypominając o globalnym kryzysie.

Publikacja: 10.12.2021 15:51

IKEA zmaga się z problemami w dostawach. „Sofy nie zjadł pies”

Foto: Adobe Stock

„Moglibyśmy powiedzieć, że sofę zjadł pies i dlatego jest niedostępna, ale po prostu wciąż próbujemy uporać się ze skutkami światowego kryzysu transportowego” - napisała IKEA Polska w instatories na swoim koncie na Instagramie.

Sieć nawiązała tym wpisem do dużych problemów, jakie ma już od miesięcy z dostawami produktów. Wielu klientów skarży się w mediach społecznościowych firmy na opóźnienia w dostarczaniu zamówionych towarów. Frustracja rośnie szczególnie w sezonie świątecznym, w którym IKEA ma wzmożone zamówienia.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Znana sieć sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w tarapatach. Wkroczył sąd