Walka na ceny z dyskontami wychodzi poza żywność. Teraz odzież i wyposażenie domu

Tanie sklepy to nie tylko Biedronka, Lidl czy Aldi. Konkurencję także w produktach do domu czy odzieży nakręcają również Pepco, Dealz czy Action.

Publikacja: 12.04.2024 14:13

Walka na ceny z dyskontami wychodzi poza żywność. Teraz odzież i wyposażenie domu

Foto: Adobe Stock

Pepco to ok. 700 placówek, Action ok. 200. Do tego jeszcze ponad 300 sklepów ma sieć Dealz, a wszystkie są dla polskich sprzedawców potężnym wyzwaniem. Choć nie są to gigantyczne placówki, to można w nich znaleźć w zasadzie wszystko do domu – akcesoria, naczynia, tekstylia. Również podstawowe linie ubrań, zabawek czy nawet pakowanej żywności, jak słodycze, przekąski, ale również szereg dań gotowych w słoikach. Także chemia gospodarcza, karmy dla zwierząt i kosmetyki.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Handel
Polacy przestają kupować na bazarach, zwłaszcza ubrania
Handel
Biedronka pod kreską w 2024 r., spadła sprzedaż
Handel
Biedronka szuka nowych menedżerów. Obiecuje ekspresową karierę, 8,5 tys. zł i benefity
Handel
Kolejne podwyżki w sklepach. Co najbardziej podrożało? Ale są też obniżki
Handel
Coraz drożej na sklepowych półkach. Polacy się już przyzwyczaili