Guochao, czyli moda na chińskość

Po kilku dekadach zachłyśnięcia się kulturą materialną i wzorami Zachodu, obecnie w Państwie Środka popularność zyskuje „moda na chińskość”, zwana guochao lub China chick. Jak wykorzystać ten trend rynkowy?

Publikacja: 30.09.2024 10:15

Trend China chick przekłada się na wiele obszarów biznesowych

Trend China chick przekłada się na wiele obszarów biznesowych

Foto: AdobeStock

Olbrzymi sukces jaki w ostatnich miesiącach odniosła gra „Black Myth: Wukong” otworzył kolejną odsłonę dyskusji o wzroście znaczenia kultury chińskiej jako nośnika sprzedaży.

Chociaż sukces gry jest globalny, zjawisko, które reprezentuje jest widoczne na rynku chińskim już od kilku lat. Świadomość trendu i umiejętność jego ewentualnego wykorzystania mogą być istotnymi czynnikami dla przedsiębiorców działających na rynku chińskim lub planujących ten kierunek ekspansji.

Pozostało 94% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Eksport
Mocna pozycja polskiego szkła w Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Eksport
Konkurencja Chiny-USA. Nowe ograniczenia w branży motoryzacyjnej
Eksport
Polskie firmy przejmują przedsiębiorstwa brytyjskie
Eksport
Gdzie polskie firmy mogą inwestować za granicą?
Materiał Promocyjny
Strategia T-Mobile Polska zakładająca budowę sieci o najlepszej jakości przynosi efekty
Eksport
Jesienne spotkania pod patronatem Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej