Guochao, czyli moda na chińskość

Po kilku dekadach zachłyśnięcia się kulturą materialną i wzorami Zachodu, obecnie w Państwie Środka popularność zyskuje „moda na chińskość”, zwana guochao lub China chick. Jak wykorzystać ten trend rynkowy?

Publikacja: 30.09.2024 10:15

Trend China chick przekłada się na wiele obszarów biznesowych

Trend China chick przekłada się na wiele obszarów biznesowych

Foto: AdobeStock

Olbrzymi sukces jaki w ostatnich miesiącach odniosła gra „Black Myth: Wukong” otworzył kolejną odsłonę dyskusji o wzroście znaczenia kultury chińskiej jako nośnika sprzedaży.

Chociaż sukces gry jest globalny, zjawisko, które reprezentuje jest widoczne na rynku chińskim już od kilku lat. Świadomość trendu i umiejętność jego ewentualnego wykorzystania mogą być istotnymi czynnikami dla przedsiębiorców działających na rynku chińskim lub planujących ten kierunek ekspansji.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Eksport
Douglas Alexander: Wielka Brytania chce mocniej współpracować z Polską
Panel Transformacji Energetycznej
Czas na szeroką debatę o transformacji energetycznej
Eksport
Wietnam jako kierunek eksportu? Oto bariery i perspektywy
Eksport
Ożywienie w stosunkach polsko-islandzkich. Islandia dąży do UE
Eksport
Wyboista droga do wznowienia eksportu mięsa z Polski do Chin
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Eksport
Czy Wielka Brytania ma szansę dołączyć do unii celnej UE?
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście