Letnie kino i wspólne śniadania

Żadna firma nie planuje wyłącznie zdalnej pracy. Biuro musi jednak oferować coś więcej niż dom. Pracownicy chcą w biurowcu m.in. restauracji, siłowni, sklepu i bankomatu. A pracodawcy organizują np. wspólne śniadania i pokazy filmów.

Publikacja: 24.08.2021 21:00

Firma Globalworth przygotowała kampanię Office Renaissance. Powracających do biurowców pracowników p

Firma Globalworth przygotowała kampanię Office Renaissance. Powracających do biurowców pracowników przywitały grafiki nawiązujące do dzieł twórców epoki odrodzenia

Foto: materiały prasowe

Jak zachęcić do powrotu do biur? Repertuar zachęt jest bogaty. Część firm organizuje wspólne śniadania i oglądanie meczów. Inne... kursy zaplatania warkoczy dla rodziców. Niektóre wykupują dla pracowników pakiety zniżek w prywatnych przedszkolach.

O powroty do biur w czerwcu zapytała najemców firma doradcza Cushman & Wakefield. W badaniu wzięło udział 132 respondentów z różnych branż – m.in. mediów i reklamy, medycyny i farmacji, nieruchomości, bankowości, finansów. 45 proc. ankietowanych wskazało, że docelowo wdroży hybrydowy model pracy. Żadna firma nie planuje pracy wyłącznie zdalnej.

Pozostało 88% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ekonomia
Chcemy spajać projektantów i biznes oraz świat nauki i kultury
Ekonomia
Stanisław Stasiura: Harris kontra Trump – pojedynek na protekcjonizm i deficyt budżetowy
Ekonomia
Rynek kryptowalut ożywił się przed wyborami w Stanach Zjednoczonych
Ekonomia
Technologie napędzają firmy
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Ekonomia
Od biznesu wymaga się odpowiedzialności