Materiał powstał we współpracy z Intermarché
Biznes w ramach Grupy Muszkieterów z powodzeniem prowadzi prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców. Zarządzają oni blisko 370 sklepami sieci Intermarché (marka supermarketów spożywczo-przemysłowych) i Bricomarché (sieć supermarketów oferująca produkty do domu i ogrodu), a także prawie 70 przymarketowymi stacjami paliw pod szyldem Intermarché.
– Na polskim rynku Grupa jest obecna od 20 lat. W tym czasie regularnie wypracowywała wzrost obrotów. W 2019 r. wyniosły one 7,74 mld zł, co oznacza wzrost prawie o
4 proc. r./r. Obecnie Muszkieterowie zajmują 45. miejsce wśród największych firm na polskim rynku w rankingu „Rzeczpospolitej" (Lista 500). Przedsiębiorcy mogą więc rozwijać swój biznes, wykorzystując efekt skali. Co ważne, prowadzą działalność w ramach sprawdzonego systemu i pod rozpoznawalnym szyldem – mówi Iwona Pawelczyk, właścicielka supermarketu Intermarché w Zduńskiej Woli, członek zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché.
Ze strony Grupy Muszkieterów i Intermarché nowi przedsiębiorcy mogą liczyć m.in. na pomoc w wyborze lokalizacji sklepu i opracowaniu jego projektu, a także wsparcie w doborze wyposażenia, budowie placówki oraz przygotowaniu sklepu do otwarcia.