– Stworzyłyśmy pełen program zakładający cykl szkoleń dopasowanych do potrzeb kobiet pracujących w fabryce w Augustowie. Największym wyzwaniem okazało się znalezienie rozwiązania, aby zaangażować kobiety pracujące na produkcji, w systemie czterozmianowym – mówią pomysłodawczynie „Women's Network" (Anna Olak i Katarzyna Florkiewicz).
W rezultacie zorganizowały spotkanie w kinie z wykładem i wspólnym oglądaniem filmu. A one stały się okazją do wymiany wiedzy i doświadczeń oraz lepszego poznania kobiet, które pracują w BAT w fabryce w Augustowie.
– Popieram całym sercem ideę, jaka przyświeca „BAT Women's Network". Jest to przestrzeń na rozwój, poszerzanie kompetencji, poznanie swoich mocnych stron oraz możliwość spędzenia czasu i dzielenia się doświadczeniami z kobietami, które niejednokrotnie mijamy w pracy, ale nie mamy czasu na rozmowę – mówi Martyna Maksimowska, specjalistka ds. komunikacji wewnętrznej.
– Jesteśmy różnorodne, ale dzięki tej różnorodności mamy ogromną moc i siłę do działania, bo sieć kobiet bez wątpienia łączy, inspiruje i wspiera kobiety – dodaje.
– Seria szkoleń „BAT Women's Network" to inwestycja w umiejętności interpersonalne kobiecej kadry firmy. Podczas szkoleń z szeroko pojętej komunikacji, autoprezentacji, asertywności lub pracy w zespole miałam możliwość budowania kompetencji nie tylko na polu zawodowym, ale także budowania relacji z gronem fantastycznych dziewczyn z całej firmy, a zdobyta wiedza okazuje się równie uniwersalna w życiu prywatnym – mówi Joanna Jurkiewicz, koordynator ds. zintegrowanego systemu zarządzania.
Aleksandra Danilewicz, koordynator działu komunikacji, przyznaje, że dzięki uczestnictwie w „Women's Network" poznała wiele wartościowych kobiet, z którymi mogła podzielić się doświadczeniami oraz wymienić opiniami, nie tylko w kontekście biznesu, ale też życia prywatnego.