[b]Jak po przejęciu Polfy Pabianice i Agropharmu wygląda grupa Adamed?[/b]
Podzieliliśmy zadania między spółkami. Zakłady w Ksawerowie i Pabianicach będą głównymi zakładami produkcyjnymi grupy, Ksawerów nadal będzie wytwarzać formy suche leków. Centrum sprzedaży i marketingu dla preparatów oferowanych na receptę będzie działać w Pieńkowie. Dla leków bez recepty i suplementów diety stworzyliśmy natomiast osobne centrum w dotychczasowej siedzibie Agropharmu, pod nazwą Adamed Consumer Healthcare. Badania nad nowymi lekami i zarządzanie całością projektów będą się odbywać w Pieńkowie i Pabianicach.
[b]Znika marka Agropharm, a co z Polfą Pabianice?[/b]
Produkty Agropharmu, czyli leki bez recepty i suplementy diety, będą sprzedawane pod marką Adamed Consumer Healthcare. Wzmacniamy Pabianice przez przeniesienie tam produkcji z Pieńkowa. Marka Polfy Pabianice zostaje na rynku. Zadecydowały o tym jej 120-letnia tradycja i duża rozpoznawalność na rynkach wschodnich. Adamed ma już od kilku lat m.in. przedstawicielstwo na Ukrainie, a portfolio i marka Polfy dodatkowo wzmocnią możliwość promocji tam leków naszej grupy.
[b]Przejęcie Polfy Pabianice i Agropharmu zwiększyło ubiegłoroczny wynik całej grupy?[/b]