Sephora ma na świecie 1,8 tys. perfumerii, a w Polsce już 93. Jak podaje firma w naszym kraju według danych Nielsen jest liderem sprzedaży kosmetyków selektywnych. Gilles Dougoud posiada blisko 30-letnie doświadczenie zawodowe, a w branży dóbr luksusowych pracuje od niemal 20 lat. Jako dyrektor generalny Sephora Polska będzie odpowiadał za opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju firmy na kolejne lata oraz zarządzanie siecią perfumerii na terenie Polski.
Gilles Dougoud w 1994 roku rozpoczął pracę w koncernie LVMH, największym na świecie koncernie działającym w sektorze dóbr luksusowych, właściciel takich marek jak Louis Vuitton, Givenchy, Dior czy TAG Heuer. Przed dołączeniem do zespołu Sephora Gilles Dougoud piastował stanowisko dyrektora zarządzającego ds. rynków zagranicznych w Moët & Chandon, a wcześniej był dyrektorem generalnym Parfums Christian Dior na Francję. Zajmował stanowiska prezesa zarządu Parfums Givenchy i Guerlain w Stanach Zjednoczonych. Był też dyrektorem ds. sprzedaży międzynarodowej oraz dyrektorem zarządzającym w Wielkiej Brytanii, a wcześniej dyrektorem generalnym na Francję oraz dyrektorem ds. eksportu na Europę w Parfums Givenchy.