W I kwartale 2015 r. Makarony Polskie wypracowały ponad 30 mln zł przychodów – niemal tyle samo co rok temu. Zysk brutto również był na podobnym poziomie co rok temu i przekroczył 1,7 mln zł. Zysk operacyjny spadł do 2 mln zł z 2,2 mln zł, a EBITDA do 3,1 mln zł z 3,2 mln zł. Z kolei zysk netto wyniósł 1,2 mln zł wobec prawie 1,1 mln zł w I kwartale 2014 r. Wśród celów na 2015 r. zarząd wymienia kontynuację procesu globalizacji firmy poprzez zwiększenie ilości partnerów na rynkach docelowych oraz wzrost geograficznej dywersyfikacji odbiorców (Niemcy, Chiny, Wielka Brytania, kraje skandynawskie, kraje Beneluksu, Ukraina, Czechy, Wietnam, Kanada, Egipt). Sprzedaż eksportowa grupy w I kwartale 2015 r. była nieco niższa niż w I kwartale 2014 r. ( 1,1 mln zł vs. 1,3 mln zł).