Pernod Ricard wprowadza w Polsce limitowaną wódkę Absolut

Pernod Ricard wprowadza na polski rynek limitowaną edycję swojej flagowej marki. Po raz pierwszy specjalne opakowania dotyczy jednego kraju

Publikacja: 04.12.2012 12:50

Arkadiusz Dobosz, Swanski, Dorota Durakiewicz

Arkadiusz Dobosz, Swanski, Dorota Durakiewicz

Foto: Materiały Producenta

Do tej pory limitowane edycje wódki Absolut skierowane były do miast, m.in. Miami czy Los Angeles. Tym razem specjalne opakowanie przeznaczone jest wyłącznie do Polaków. Limitowaną butelkę „Absolut Polakom" z palcami ułożonymi w literę V – w geście zwycięstwa -  stworzył dla Pernod Ricard polski artysta Swanski.

- Absolut ma wizerunek marki kreatywnej i odważnej. Nie obawia się sięgać po kontrowersyjnych i niezależnych artystów-mistrzów w swojej dziedzinie, tj. Spike Lee, Oskar Metsavaht, Ron English i prezentować ich odważne idee na swojej kultowej butelce. Można śmiało powiedzieć, że limitowane edycje to specjalność marki Absolut. Dzięki kreatywności twórców limitowane edycje Absoluta na trwałe zapisały się w światowej historii popkultury – komentuje Dorota Durakiewicz, senior brand manager Absolut Vodki w Pernod Ricard Polska.

Za wybór artysty i przygotowanie wsparcia dla edycji Absolut Polakom odpowiada IQ Marketing, działania

z zakresu public relations opracowała i koordynuje agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Polska, mimo stagnacji na rynku wódki w ostatnim czasie, jest nadal kluczowa dla jej producentów. Zajmuje bowiem czwarte miejsce na globalnym rynku tego alkoholu. Więcej wódki kupują tylko Rosjanie, Amerykanie oraz Ukraińcy.

Absolut jest drugą, po należącej do firmy Brown-Forman Finlandii, najpopularniejszą wódka z importu w Polsce.

Do tej pory limitowane edycje wódki Absolut skierowane były do miast, m.in. Miami czy Los Angeles. Tym razem specjalne opakowanie przeznaczone jest wyłącznie do Polaków. Limitowaną butelkę „Absolut Polakom" z palcami ułożonymi w literę V – w geście zwycięstwa -  stworzył dla Pernod Ricard polski artysta Swanski.

- Absolut ma wizerunek marki kreatywnej i odważnej. Nie obawia się sięgać po kontrowersyjnych i niezależnych artystów-mistrzów w swojej dziedzinie, tj. Spike Lee, Oskar Metsavaht, Ron English i prezentować ich odważne idee na swojej kultowej butelce. Można śmiało powiedzieć, że limitowane edycje to specjalność marki Absolut. Dzięki kreatywności twórców limitowane edycje Absoluta na trwałe zapisały się w światowej historii popkultury – komentuje Dorota Durakiewicz, senior brand manager Absolut Vodki w Pernod Ricard Polska.

Biznes
Uczelnie chronią zagranicznych studentów. „Zatrudnijcie adwokata, nie opuszczajcie USA”
Biznes
Chiny zbliżają się do UE. Rekord na GPW. Ukrainie grozi niewypłacalność
Biznes
Unia Europejska nie wycofuje się z ESG
Biznes
Trwa konkurs dziennikarski „Voice Impact Award”
Biznes
Davos w cieniu skandalu. Założyciel forum oskarżany o nadużycia finansowe i etyczne