Polskie wódki wśród największych marek alkoholi

W 2014 roku sprzedaż Żubrówki rosła najszybciej spośród 50 największych marek alkoholowych świata – wynika z zestawienia magazynu branżowego „Impact”.

Aktualizacja: 23.03.2015 16:34 Publikacja: 23.03.2015 15:27

Polskie wódki wśród największych marek alkoholi

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak

Zwiększyła się o niemal 30 proc.

Marka należąca do firmy CEDC ze sprzedażą sięgającą 46,8 mln litrów, została siódmą największą marką wódki na świecie. Biorąc pod uwagę wszystkie trunki w zestawieniu jest ona 40 największą marką wśród alkoholi świata – podaje CEDC. Żubrówkę można dziś kupić w blisko 70 krajach.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Uczelnie chronią zagranicznych studentów. „Zatrudnijcie adwokata, nie opuszczajcie USA”
Biznes
Chiny zbliżają się do UE. Rekord na GPW. Ukrainie grozi niewypłacalność
Biznes
Unia Europejska nie wycofuje się z ESG
Biznes
Trwa konkurs dziennikarski „Voice Impact Award”
Biznes
Davos w cieniu skandalu. Założyciel forum oskarżany o nadużycia finansowe i etyczne