Najlepszym przykładem dewelopera preferującego promocje za pośrednictwem znanych twarzy w roli ambasadorów marki jest Murapol – wskazuje Jarosław Jędrzyński, ekspert portalu RynekPierwotny.pl. – Spółka współpracuje teraz z Andrzejem Bargielem, słynnym skialpinistą. Wcześniej w jej reklamach można było zobaczyć aktorkę Magdalenę Różczkę.
DNA marki
Nikodem Iskra, prezes Murapolu, wyjaśnia, że Andrzej Bargiel, narciarz wysokogórski, pierwszy człowiek, który zjechał z K2, został „twarzą" marki , bo jest „postacią podziwianą i bliską wartościom firmy".
– Odważny i nowoczesny, a jednocześnie zachowujący pokorę i duży respekt dla bezpieczeństwa, zaangażowany w sprawy społeczne i ekologiczne – podkreśla prezes. – Taki spójny przekaz marki i jej ambasadora pozytywnie wpływa na wybory konsumentów, co możemy potwierdzić wypracowanymi w ub.r. wynikami sprzedaży. Wzmacnia też nasz wizerunek i buduje pozytywne skojarzenia.
Współpraca z nowym ambasadorem wiąże się z wdrażaniem nowej strategii. Firma zaoferowała lokale z nowoczesnymi udogodnieniami z zakresu automatyki mieszkaniowej, pakietem antysmogowym. Teraz dochodzą takie ekorozwiązania, jak stacje do ładowania aut elektrycznych, oświetlenie led czy systemy fotowoltaiczne. – Chcemy być postrzegani jako deweloper dostarczający lokale dla bardziej wymagających i świadomych ekologicznie nabywców – mówi szef Murapolu.
Ambasadorką inwestycji premium spółki Marvipol jest aktorka Magdalena Boczarska.