Materiał powstał we współpracy z Grupą PTWP
Już 24 lutego w The Westin Warsaw Hotel w Warszawie odbędzie się pierwsza edycja Future Retail Congress – nowej, networkingowej konferencji dla retailu i dostawców. Jak będą wyglądały zakupy jutra? Jak sztuczna inteligencja zmieni retail i ecommerce? Czym charakteryzuje się nowa generacja konsumentów? To niektóre z pytań, na które odpowiedzą zaproszeni eksperci, a wśród nich topowi menedżerowe z branży handlowej, właściciele marketplace’ów i e-sklepów oraz najemcy centrów handlowych, przedstawiciele otoczenia biznesu handlowego, dostawcy technologii i analitycy.
Future Retail Congress stanie się okazją do dyskusji o przyszłościowych kierunkach rozwoju branży w obecnym, pełnym wyzwań otoczeniu gospodarczym, w których cykle trendów stają się coraz krótsze, zmiany prawne coraz mocniej ingerują w biznes, a sztuczna inteligencja kształtuje strategie rozwoju.
– W takich okolicznościach o powodzeniu i przyszłości biznesu decydują słuchanie właściwych autorytetów i współpraca z zaufanymi partnerami – uczestnicy Future Retail Congress będą mieli okazję do dyskusji i rozmów z najważniejszymi branżowymi ekspertami i praktykami – podkreśla Edyta Kochlewska, redaktorka naczelna portalu DlaHandlu.pl, współorganizatora konferencji.
W sesji inaugurującej Future Retail Congress – „Handel i konsument spotykają się na cyfrowej ścieżce” – eksperci będą dyskutować m.in. o przewidywanych trendach do 2030 roku, nastrojach konsumenckich i prognozach ekonomicznych, o nowej generacji konsumentów i cyfryzacji w wersji „all about client”.
Podczas konferencji poruszone zostaną także takie tematy, jak m.in. polityka cenowa i ścieżka klienta, sztuczna inteligencja i cyfrowe narzędzia w branżach retail i e-commerce, ESG w erze digital economy, zakupy jutra, sklepy jako love brands czy handel jako fabryka danych i butik analityki.
Udział we Future Retail Congress potwierdzili już między innymi: Kacper Adamowicz, CEO Zeme, Małgorzata Bochenek, country business development IKEA Retail w Polsce, Piotr Giziński, dyrektor Visa ds. monetyzacji danych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Wojciech Iwulski, climate solutions director w Grupie UNIMOT, Izabela Karolczyk-Szafrańska, chief marketing & ESG officer InPost, Mateusz Kolański, prezes Grupy Kapitałowej VRG, Jowita Michalska, prezeska Digital University, Singularity Group Warsaw, Jacek Palec, dyrektor generalny Zdrowitu, Lidia Ratajczak-Kluck, prezeska Arvato Polska, Marcin Turski, commercial director New Cold, Adam Wilkus, head of marketplace, CEE Uber, Anna Wojtala, sales director iteo, Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektor zarządzający NielsenIQ, Rafał Zakrzewski, CEO 8a.pl.
W ramach wydarzenia odbędzie się gala Future Retail Awards, podczas której uhonorowane zostaną firmy i wydarzenia, wyróżniające się innowacyjnym podejściem do biznesu i przyczyniające się do budowy lepszej przyszłości branży handlowej w Polsce. Organizatorzy konferencji przyznają wyróżnienie w trzech kategoriach: ESG Leader Award, Digital Leader Award oraz Retail Leader Award.
Organizatorem Future Retail Awards jest Grupa PTWP. „Rzeczpospolita” jest partnerem medialnym wydarzenia.
Rejestracja na Future Retail Awards odbywa się poprzez formularz dostępny na stronie wydarzenia: futureretailcongress.pl
Materiał powstał we współpracy z Grupą PTWP