Popyt na żywność będzie rósł

Polskie firmy wciąż walczą o nowe rynki, na których chcą sprzedawać produkty rolno-spożywcze. W kraju wyzwaniem jest m.in. lokalny popyt oraz automatyzacja, zrównoważony rozwój i utrzymująca się presja płacowa.

Publikacja: 12.11.2024 00:01

Polscy przedsiębiorcy z branży rolno-spożywczej liczą na zwiększenie sprzedaży na rynku azjatyckim,

Polscy przedsiębiorcy z branży rolno-spożywczej liczą na zwiększenie sprzedaży na rynku azjatyckim, w krajach arabskich oraz w Afryce

Foto: mat. pras.

Materiał przygotowany przez Grupę PTWP

Bezpieczeństwo żywnościowe, liczne nowe regulacje dla przedsiębiorców i konsekwencje z tym związane, Zielony Ład, rynek krajowy oraz eksport, zaskakujący spadek konsumpcji czy nowe oblicze rynku pracy – o tym burzliwie dyskutowała branża podczas tegorocznego forum. Dwa dni, 19 merytorycznych debat z udziałem blisko 130 prelegentów, eksperckie grono oraz trafny wybór tematów przyciągnęły 1400 uczestników, z czego ponad 800 wzięło udział stacjonarnie.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego