Aktualizacja: 11.05.2025 14:11 Publikacja: 28.04.2024 16:30
Foto: Dhiraj Singh/Bloomberg
- Przedstawiliśmy wyniki I kwartału osiągnięte w warunkach, które nie wykazują poprawy: utrzymują się napięcia geopolityczne i w łańcuchach dostaw. W tych warunkach dostarczyliśmy 142 samolotów (12 A220, 116 z rodziny A320 i po siedem A330 i A350) - oświadczył prezes Guillaume Faury. To pozwoliło zwiększyć obroty o miliard euro do 12,9 mld i wypracować zysk operacyjny EBIT 577 mld (wobec 773 mln rok temu) i zysk netto 585 mln euro. Dział śmigłowców wydał 50 sztuk, zmniejszył obroty o 9 proc. i zysk EBIT do 71 mln, a dział sprzętu wojskowego poniósł stratę operacyjną 9 mln, zwiększył obroty o 4,3 proc., wydał jeden samolot A400M.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas