Aktualizacja: 08.12.2020 22:21 Publikacja: 08.12.2020 21:00
Foto: shutterstock
Dwa odcinki południowej obwodnicy Warszawy i fragmenty ekspresówek S5, S10 i S17 – na te nowe trasy mogą jeszcze liczyć kierowcy przed końcem roku. W sumie 49 kilometrów. Jeśli doliczyć 90 km już włączonych do ruchu od stycznia, to obecny rok powinien się zamknąć sumą niespełna 140 km.
To jeden z najsłabszych wyników dekady: pod względem długości nowych szybkich dróg gorsze okazują się tylko lata 2015–2016. W ub. roku oddano do ruchu 460 km. W 2021 r. ma być jednak lepiej, choć Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) na razie nie ujawnia liczb. Z kontraktów wynika, że przybędzie ponad 400 km.
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Polskie Porty Lotnicze kuszą przewoźników i biura podróży 10 mln zł za marketingowe wsparcie latania z nierentow...
Nowa wersja programu dopłat do rowerów elektrycznych będzie uboższa od planowanej w ubiegłym roku. 50 mln zł ma...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas