Aktualizacja: 07.06.2016 12:34 Publikacja: 07.06.2016 12:34
Foto: materiały prasowe
Było wśród nich 24 z 28 prezesów linii należących do Star Alliance, na pokładzie znalazł się także Fred Cromer, prezes Bombardiera.
Równie szybko i nie powodując nieprzyjemnego ucisku w uszach samolot zszedł z wysokości przelotowej prawie 11 tys. metrów i wylądował na lotnisku w Zurichu. Brawa, które zazwyczaj są charakterystyczne po zakończonym rejsie czarterowym, na pokładzie maszyny w barwach Swissa rozlegały się kilkakrotnie, zwłaszcza z przodu samolotu, tam gdzie siedzieli prezesi starowskich przewoźników, wśród których był Rafał Milczarski, od końca stycznia prezes Lotu.
Rada nadzorcza LOT wybrała Michała Fijoła na prezesa. Tę posadę stracił 26 listopada 2024 r. Czyli w dniu, kiedy zaczęła się konsolidacja aktywów lotniczych, które przeszły z Ministerstwa Aktywów Państwowych do Ministerstwa Infrastruktury.
Więcej szybkich dróg, zmodernizowane linie kolejowe czy rozbudowa zdolności przeładunkowych portów przyciągnie nowych inwestorów i da nowy impuls do rozwoju polskiej gospodarki.
Rosyjska ropa transportowana w starych, zardzewiałych tankowcach oraz rosnąca liczba uszkodzeń kabli i rurociągów biegnących po dnie Morza Bałtyckiego wyczerpały cierpliwość Brukseli. UE opracowuje plan, który umożliwi zatrzymywanie floty cieni.
Rada Nadzorcza LOTu wybrała prezesa. Ponownie został nim Michał Fijoł. O jego powrocie na to stanowisko, które stracił 26 listopada 2024 r. „Rzeczpospolita” poinformowała jako pierwsza.
Minęło prawie dwa i pół miesiąca, odkąd w LOT nie ma prezesa. 23 stycznia rozpoczęły się rozmowy z kandydatami. A kandydatów było aż piętnastu.
Rada nadzorcza LOT wybrała Michała Fijoła na prezesa. Tę posadę stracił 26 listopada 2024 r. Czyli w dniu, kiedy zaczęła się konsolidacja aktywów lotniczych, które przeszły z Ministerstwa Aktywów Państwowych do Ministerstwa Infrastruktury.
Więcej szybkich dróg, zmodernizowane linie kolejowe czy rozbudowa zdolności przeładunkowych portów przyciągnie nowych inwestorów i da nowy impuls do rozwoju polskiej gospodarki.
Ukraiński rząd przewiduje, że transport drogowy będzie już na stałe odbywał się bez zezwoleń w przewozach do Unii Europejskiej.
Czy Polska rzeczywiście zbuduje Centralny Port Komunikacyjny? Jakie są plany rządu w sprawie nowych kolei, autostrad i przyszłości LOT-u? W najnowszym odcinku podcastu „Rzecz w tym" Bogusław Chrabota rozmawia z Maciejem Laskiem, wiceministrem infrastruktury odpowiedzialnym za CPK. Gość zdradza, jakie są terminy, finansowanie i największe wyzwania tej gigantycznej inwestycji. Czy rzeczywiście już budujemy? A może projekt jest tylko wizją?
Chiny są nie tylko największym eksporterem dóbr, zamierzają zostać także wiodącym przewoźnikiem morskim.
Unijnym politykom nie udało się zmusić społeczeństw do przesiadki na elektryki. Teraz przygotowują grunt do nowych regulacji, które na pewno zwiększą koszty transportu.
Minęło prawie dwa i pół miesiąca, odkąd w LOT nie ma prezesa. 23 stycznia rozpoczęły się rozmowy z kandydatami. A kandydatów było aż piętnastu.
To już nieodwołalne. Pracownicy sektora publicznego w Belgii zastrajkują 13 lutego, czyli w najbliższy czwartek. Dzień wcześniej zarząd Finnaira wznowi rozmowy z pilotami, którzy protestują przeciwko zwolnieniom. I tu także szykuje się protest.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas