Jak napisać ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska urzędnicze

Pracodawca samorządowy ma prawo wybrać osoby, z którymi chce pracować. Jednak określając wymagania, musi dbać o to, aby nie postawiono mu zarzutu utrudniania dostępu do służby publicznej.

Publikacja: 17.03.2015 04:55

Jak napisać ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska urzędnicze

Foto: www.sxc.hu

Z ustawy o pracownikach samorządowych wynika, że nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, jest otwarty i konkurencyjny. Cała procedura musi odbywać się zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych. Dotyczy to także ogłoszenia o naborze, które rozpoczyna rekrutację.

Krok 1. Określ stanowisko, zadania, warunki

Pozostało jeszcze 95% artykułu

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Sądy i trybunały
Reforma w sprawie statusu tzw. neosędziów gotowa. Wiemy, jak rząd chce naprawić sądy
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Nieruchomości
Nowy obowiązek działkowców. Nadchodzą zmiany na ROD
Praca, Emerytury i renty
Nowe terminy wypłat emerytur w lutym 2025. Zmiany w harmonogramie
Służby mundurowe
Ile wyniosą podwyżki w służbach mundurowych w 2025 r. i jak będą rozdzielane?
Praca, Emerytury i renty
Zmiany w terminach wypłat 800 plus w lutym 2025. Można też składać nowe wnioski