Jak napisać ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska urzędnicze

Pracodawca samorządowy ma prawo wybrać osoby, z którymi chce pracować. Jednak określając wymagania, musi dbać o to, aby nie postawiono mu zarzutu utrudniania dostępu do służby publicznej.

Publikacja: 17.03.2015 04:55

Jak napisać ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska urzędnicze

Foto: www.sxc.hu

Z ustawy o pracownikach samorządowych wynika, że nabór kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, jest otwarty i konkurencyjny. Cała procedura musi odbywać się zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych. Dotyczy to także ogłoszenia o naborze, które rozpoczyna rekrutację.

Krok 1. Określ stanowisko, zadania, warunki

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Prawo w Polsce
Będzie żałoba narodowa po śmierci papieża Franciszka. Podano termin
Prawo dla Ciebie
Oświadczenia pacjentów to nie wiedza medyczna. Sąd o leczeniu boreliozy
Prawo drogowe
Trybunał zdecydował w sprawie dożywotniego zakazu prowadzenia aut
Zawody prawnicze
Ranking firm doradztwa podatkowego: Wróciły dobre czasy. Oto najsilniejsi
Prawo rodzinne
Zmuszony do ojcostwa chce pozwać klinikę in vitro. Pierwsza sprawa w Polsce