Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: reguły konkursu muszą być jasne

Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze powinien być przeprowadzony w sposób gwarantujący równe szanse wszystkim uczestnikom. Zasady konkursu powinny wykluczać ich dowolną interpretację.

Aktualizacja: 12.02.2019 06:59 Publikacja: 12.02.2019 06:00

Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: reguły konkursu muszą być jasne

Foto: Adobe Stock

W naborze na kierownicze stanowisko urzędnicze chodziło o stanowisko dyrektora Biura Administracyjno-Ekonomicznego Oświaty. W ogłoszeniu o naborze burmistrz wskazał jako niezbędny wymóg co najmniej 5-letniego stażu pracy, udokumentowanego świadectwem pracy lub zaświadczeniem o trwającym zatrudnieniu. Do stażu pracy wliczono również wykonywanie działalności gospodarczej. II etap naboru składał się z testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Powołano także komisję rekrutacyjną.

Czytaj też:

Pozostało 92% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Prawo drogowe
Zasada pierwszeństwa pieszych na pasach. Zapadł kolejny ważny wyrok
Sądy i trybunały
Weryfikacja tzw. neosędziów po nowemu. Resort przedstawił szczegóły
Prawo dla Ciebie
Na te podwyżki trzeba się szykować w 2025 r. Dla kogo będą najbardziej odczuwalne?
Konsumenci
Jak otrzymać ulgę na prąd? Kto może mniej zapłacić za energię? Ekspert odpowiada
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Praca, Emerytury i renty
Sejm zdecydował: wolne w Wigilię nie w tym roku
Materiał Promocyjny
Bank Pekao SA z ofertą EKO kredytu mieszkaniowego