Brytyjska marka pozbywa się martwego lwa z logo. Ma być mniej biblijne

Z części opakowań Złotego Syropu Lyle (Lyle's Golden Syrup) ma zostać usunięty wizerunek martwego lwa obleganego przez pszczoły. Na produktach, w tym na plastikowych butelkach po syropie i butelkach deserowych, pojawi się zmieniony wizerunek głowy lwa z pojedynczą pszczołą.

Publikacja: 20.02.2024 18:46

Lyle's Golden Syrup zmienia logo

Lyle's Golden Syrup zmienia logo

Foto: Reuters

Jednak klasyczna puszka Lyle's Golden Syrup pozostanie niezmieniona, zachowując ponad 150-letni projekt opakowania. Firma stwierdziła, że zmiana ma na celu odświeżenie swojej atrakcyjności dla współczesnych kupujących. Oryginalne logo, które zawiera biblijny cytat „z mocnej słodyczy wyszła”, jest najstarszym niezmienionym opakowaniem marki na świecie, które wpisano do Księgi Rekordów Guinnessa i pozostało niemal identyczne od 1888 roku – informuje BBC.

Logo Lyle's Golden Syrup ma być nowocześniejsze

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego
Przemysł spożywczy
Drogie jajka na Wielkanoc? Amerykanie mają pomysł: malują jak pisanki kartofle i cebulę
Przemysł spożywczy
Hakerzy uderzyli w rosyjską wódkę. Stanęła produkcja i sprzedaż