Brytyjska marka pozbywa się martwego lwa z logo. Ma być mniej biblijne

Z części opakowań Złotego Syropu Lyle (Lyle's Golden Syrup) ma zostać usunięty wizerunek martwego lwa obleganego przez pszczoły. Na produktach, w tym na plastikowych butelkach po syropie i butelkach deserowych, pojawi się zmieniony wizerunek głowy lwa z pojedynczą pszczołą.

Publikacja: 20.02.2024 18:46

Lyle's Golden Syrup zmienia logo

Lyle's Golden Syrup zmienia logo

Foto: Reuters

Jednak klasyczna puszka Lyle's Golden Syrup pozostanie niezmieniona, zachowując ponad 150-letni projekt opakowania. Firma stwierdziła, że zmiana ma na celu odświeżenie swojej atrakcyjności dla współczesnych kupujących. Oryginalne logo, które zawiera biblijny cytat „z mocnej słodyczy wyszła”, jest najstarszym niezmienionym opakowaniem marki na świecie, które wpisano do Księgi Rekordów Guinnessa i pozostało niemal identyczne od 1888 roku – informuje BBC.

Logo Lyle's Golden Syrup ma być nowocześniejsze

Pozostało 84% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Winiarze mają dość. Apelują o zmiany w ustawie sprzed 40 lat
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Przemysł spożywczy
Palikot w areszcie, komornicy działają. Dwie partie akcji Manufaktury do licytacji
Przemysł spożywczy
Komornik licytuje akcje Manufaktury. Dzieło życia Janusza Palikota na sprzedaż
Przemysł spożywczy
Zmarł polski multimilioner z branży spożywczej. Henryk Lipka miał 80 lat
Materiał Promocyjny
Strategia T-Mobile Polska zakładająca budowę sieci o najlepszej jakości przynosi efekty
Przemysł spożywczy
O przyszłości rynku spożywczego i handlu