Aktualizacja: 19.04.2025 06:51 Publikacja: 16.09.2023 17:03
Johnson & Johnson zmienia logo po 135 latach
Foto: Bloomberg
Zniknęła kursywa, która została oparta na odręcznym podpisie współzałożyciela firmy Jamesa Wooda Johnsona, a zastąpiła ją nazwa napisana unowocześnioną czcionką, ponieważ nowo wydzielona firma koncentruje się na urządzeniach medycznych i lekach – pisze CNN.
W komunikacie firma stwierdziła, że nowe logo „zapewnia zarówno poczucie niespodziewaności, jak i człowieczeństwa”, a znak & podkreśla „troskliwą, ludzką naturę”. Czerwony pozostanie jednak kluczowym kolorem dla firmy, ponieważ jest „współczesnym kolorem, który świadczy o możliwości pilnego reagowania na wyzwania zdrowotne, ewoluowania z duchem czasu i nadawania tempa” – napisano w oświadczeniu.
Do KPRM trafiła ocena skutków regulacji powstającego właśnie systemu Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta (...
InPost przejmuje Yodel i umacnia się w Wielkiej Brytanii. Georgia Meloni może odmrozić relacje USA–UE. Xi Jinpin...
Nieznacznie więcej firm uważa, że zmniejszenie biurokracji obniży ich koszty niż skróci czas oczekiwania na admi...
Akcje niewielkiej konserwatywnej spółki medialnej Salem Media Group poszybowały o 350 proc. po tym, jak kupił je...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Kawiarka Bialetti jest standardowym wyposażeniem wielu gospodarstw domowych. Nie tylko we Włoszech. Jednak firma...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas