Johnson & Johnson zmienia po 135 latach swoje logo

Koncern Johnson & Johnson zmienia swoje logo, które jest symbolem firmy od 135 lat. Niezmieniony pozostanie tylko czerwony kolor.

Publikacja: 16.09.2023 17:03

Johnson & Johnson zmienia logo po 135 latach

Johnson & Johnson zmienia logo po 135 latach

Foto: Bloomberg

Zniknęła kursywa, która została oparta na odręcznym podpisie współzałożyciela firmy Jamesa Wooda Johnsona, a zastąpiła ją nazwa napisana unowocześnioną czcionką, ponieważ nowo wydzielona firma koncentruje się na urządzeniach medycznych i lekach – pisze CNN.

W komunikacie firma stwierdziła, że nowe logo „zapewnia zarówno poczucie niespodziewaności, jak i człowieczeństwa”, a znak & podkreśla „troskliwą, ludzką naturę”. Czerwony pozostanie jednak kluczowym kolorem dla firmy, ponieważ jest „współczesnym kolorem, który świadczy o możliwości pilnego reagowania na wyzwania zdrowotne, ewoluowania z duchem czasu i nadawania tempa” – napisano w oświadczeniu.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Biznes
Liczba fuzji spadła, ale i tak jest duża
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Francja naciska na Polskę w sprawie zakupów zbrojeniowych
Biznes
Walka o lepszy ład korporacyjny w spółkach z udziałem Skarbu Państwa
Biznes
Polska odkręca kurek z pieniędzmi na AI. Chodzi o miliardy złotych
Biznes
Pragmatyczna transformacja – dobre rozwiązanie na trudny czas