Downsizing w Lidlu. Masło zmalało, ale jest za to „w bardzo atrakcyjnej cenie"

Klienci Lidla zwrócili uwagę na to, że w ofercie sieci pojawił się nowy rozmiar kostek masła marki własnej. I to właśnie waga kostki wzbudziła kontrowersje. Tymczasem Lidl twierdzi, że masło zmalało, ale równocześnie tego nie zrobiło.

Publikacja: 25.04.2023 13:36

Downsizing w Lidlu. Masło zmalało, ale jest za to „w bardzo atrakcyjnej cenie"

Foto: Andrzej Mandel

W ofercie sieci Lidl pojawił się nowy rozmiar kostki masła marki własnej sieci Pilos. Zamiast obecnie standardowych 200 gramów (kiedyś standardowa kostka miała 250 gramów, ale od lat już praktycznie nie ma takich w ofercie handlowej), nowa kostka, mocno promowana przez sieć w gazetce, ma rozmiar 170 gramów. Wzbudziło to kontrowersje wśród klientów sieci, którzy w komentarzach pod postami Lidla na Facebooku krytykowali zmianę rozmiaru kostki masła.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego
Przemysł spożywczy
Drogie jajka na Wielkanoc? Amerykanie mają pomysł: malują jak pisanki kartofle i cebulę