Aktualizacja: 05.08.2021 07:26 Publikacja: 05.08.2021 07:26
Foto: Fotorzepa / Piotr Guzik
Występując do rektora uniwersytetu o udostępnienie informacji publicznej, wnioskodawca określił, że chodzi o kwoty, które uniwersytet wypłacił w latach 2018, 2019 i 2020 mediom za reklamę lub artykuły sponsorowane. Zwrócił się także o podanie tytułów tych mediów oraz tytułów reklam lub artykułów sponsorowanych.
Uniwersytet przekazał informacje tylko o wypłaconych kwotach za reklamę i sponsorowane publikacje. Zwrócił się też do wnioskodawcy o wykazanie, dlaczego wskazanie tytułów mediów, reklam oraz artykułów sponsorowanych jest szczególnie istotne dla interesu publicznego. Taki warunek, odnoszący się do informacji przetworzonych, zawiera ustawa o dostępie do informacji publicznej. Żądane dane, które musiałyby być wytworzone na podstawie informacji z różnych źródeł, są informacją przetworzoną – ocenił rektor. Uniwersytet nie prowadzi zestawień tego rodzaju.
Zarząd Polskiego Towarzystwa Ginekologów i Położników wystosował list do minister zdrowia, w którym apeluje o po...
Komisja Nadzoru Finansowego zakazała wykonywania na terytorium Polski działalności ubezpieczeniowej przez Insura...
Płaca minimalna za pracę nie będzie jednak równa pensji zasadniczej. Etapowo wyłączane będą natomiast poszczegól...
Szef Centralnej Komisji Egzaminacyjnej prof. Robert Zakrzewski w podcaście „Szkoła na nowo" zapewnia, że w tym r...
Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia uchylił decyzję prokuratury o umorzeniu śledztwa w sprawie I prezes SN Mał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas