Aktualizacja: 18.07.2021 10:54 Publikacja: 18.07.2021 00:01
Foto: Adobe Stock
Obserwowane od ubiegłego roku masowe przejście na zdalny model pracy okazało się wyzwaniem dla wszystkich sektorów gospodarki. Nie ominęło też usług prawniczych, utożsamianych raczej z konserwatywnym podejściem do zmian. Pandemia stała się skutecznym testem zdolności adaptacyjnych dla wielu organizacji. W sektorze prawniczym najlepiej go przeszły kancelarie, które już wcześniej wypracowały i wdrożyły stosowne procedury organizacji pracy i komunikacji, postarały się też o odpowiednie zaplecze w postaci infrastruktury technologicznej. Oceny należą oczywiście do klientów. Praca dla nich trwała nieprzerwanie, mimo przejścia z formuły biurowej czy na sali sądowej do domowego zacisza. Zmiana modelu świadczenia usług prawniczych wzmogła dyskusję o przyszłości zawodu. Pojawiły się wręcz tezy, że klasyczne atrybuty prawników: toga i garnitur, już na zawsze pozostaną w szafach.
Projekt lansowany przez Ministerstwo Sprawiedliwości nie zapewnia sprawiedliwych rozliczeń z osobami sprzeniewie...
Gdy fiskus będzie miał wątpliwości, powinien je rozstrzygać na korzyść podatnika. Taka zapowiedź pojawia się nie...
Łączenie przez Donalda Tuska patriotyzmu ekonomicznego ze zmierzchem globalizacji jest błędne, ponieważ jedno ni...
Konsekwencją zamieszania wokół debaty prezydenckiej w Końskich może być nie tylko protest wyborczy, ale również...
Upowszechnienie się w Polsce koncepcji „nieistniejącego wyroku” może wywołać nieprawdopodobny chaos w wymiarze s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas