Klienci lubią sklepy za rogiem

W pierwszym półroczu polski rynek wzbogacił się o 13 mniejszych obiektów handlowych. Kolejne są w budowie.

Aktualizacja: 20.07.2020 23:08 Publikacja: 20.07.2020 22:49

Klienci lubią sklepy za rogiem

Foto: materiały prasowe

- Wraz z luzowaniem obostrzeń na początku maja w handlu tradycyjnym łączna sprzedaż detaliczna wzrosła o 14,9 proc., licząc miesiąc do miesiąca. Co ciekawe, udział e-commerce spadł w maju do poziomu 9,1 proc. z 11,9 proc. w kwietniu – podaje firma doradcza JLL.

- Rozwój e-commerce w Polsce jest faktem, niemniej jednak to handel stacjonarny jest nadal najchętniej wybierany przez polskich klientów – komentuje cytowana w komunikacie Anna Wysocka, dyrektor działu wynajmu powierzchni handlowych w JLL. - Marcowy wybuch pandemii uwypuklił wyzwania, z którymi rynek, nie tylko w kraju, mierzył się już od dawna. Chodzi tu nie tylko o zwiększenie aktywności sieci handlowych w kanale online i sprzedaży wielokanałowej, ale również o poszukiwanie nowych formatów sprzedaży i lokalizacji, które pozwolą markom otworzyć się na nowe grupy docelowe.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Nieruchomości
Run na działki budowlane trwa
Nieruchomości
Nowy prezes Dom Development: po rekordowym roku chcielibyśmy zwiększyć sprzedaż
Nieruchomości
Mieszkaniowe serca miast są zwykle bardzo drogie
Nieruchomości
Ładowarki do elektryka bez daniny
Nieruchomości
Tomasz Mika: 7R będzie budować magazyny także do własnego portfela