[srodtytul]1. O co musi zadbać standardowo zarządca budynku biurowego?[/srodtytul]
Monika Rajska-Wolińska: >> Zarządca musi zadbać przede wszystkim o bezpieczeństwo użytkowników budynku, ale także o komfort pracy i zadowolenie najemców, np. poprzez utrzymanie odpowiedniej temperatury i poziomu wilgotności w obiekcie, a także dbałość o czystość i higienę części wspólnych.
Michał Skaliński: >> Standardowo zarządca budynku dba o to, aby najemcy w sposób bezpieczny i w komfortowych warunkach określonych w umowie najmu przebywali w swoich wynajętych pomieszczeniach, nawet 24 godziny na dobę.
Elżbieta Linsenbarth: >> Zarządzanie często błędnie utożsamiane jest z administrowaniem budynku. Czynności administracyjne typu koordynacja obsługi budynku, w tym działań serwisu technicznego, ochrony, sprzątania, wywóz nieczystości – zapewnienie pełnej niezakłóconej funkcjonalności obiektu - to tylko mała, operacyjna część działań.
[srodtytul]2. Z jakimi niestandardowymi prośbami najemców się pani/pan spotkał?[/srodtytul]