Jak reklamować usługi fryzjerskie

Źle wykonane strzyżenie daje klientowi prawo nie tylko odszkodowania, ale też i zadośćuczynienia.

Aktualizacja: 27.12.2019 06:14 Publikacja: 26.12.2019 20:48

Jak reklamować usługi fryzjerskie

Foto: Adobe Stock

Niezadowolona klientka salonu piękności może żądać od fryzjera niezbędnych poprawek, zwrotu pieniędzy czy obniżenia ceny. W sądzie może dochodzić nie tylko odszkodowania, ale i zadośćuczynienia.

Zawarcie umów z przedsiębiorcą prowadzącym salon fryzjerski następuje w sposób dorozumiany w momencie zajęcia miejsca na jego fotelu i ustnego zlecenia usługi. Wiąże obie strony i daje każdej uprawnienie do żądania spełnienia świadczenia. Klient ma prawo wymagać wykonania określonej usługi (np. cięcia czy farbowania włosów), zaś fryzjer zapłaty wynagrodzenia zgodnie z cennikiem lub według indywidualnych uzgodnień stron.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Prawo w Polsce
Będzie żałoba narodowa po śmierci papieża Franciszka. Podano termin
Prawo dla Ciebie
Oświadczenia pacjentów to nie wiedza medyczna. Sąd o leczeniu boreliozy
Prawo drogowe
Trybunał zdecydował w sprawie dożywotniego zakazu prowadzenia aut
Zawody prawnicze
Ranking firm doradztwa podatkowego: Wróciły dobre czasy. Oto najsilniejsi
Prawo rodzinne
Zmuszony do ojcostwa chce pozwać klinikę in vitro. Pierwsza sprawa w Polsce