Co zrobić, by opóźniony lot lub brzydki hotel nie zepsuły wakacji

Ruszył sezon wakacyjny. Jednak nie każdy urlop może okazać się udany. Odwołany lub opóźniony lot, standard hotelu, który nie zgadza się z opisem - to najczęstsze przyczyny reklamacji. Warto wiedzieć, co zrobić by nie martwić się o pozytywne rozpatrzenie odwołania.

Aktualizacja: 02.07.2021 06:17 Publikacja: 01.07.2021 20:15

Co zrobić, by opóźniony lot lub brzydki hotel nie zepsuły wakacji

Foto: AdobeStock

Czytaj w poradniku:

Uwagi trzeba zgłosić jeszcze na wakacjach

Jeśli zastrzeżeń co do jakości usług nie wyrazi się podczas wycieczki, może to skutkować brakiem możliwości złożenia reklamacji po powrocie.

Przed urlopem warto pomyśleć o polisie ubezpieczeniowej

Można ubezpieczyć się także od rezygnacji z wakacji z powodu nieoczekiwanego zdarzenia i zmiany sytuacji wywołanej koronawirusem.

Gwiazdka gwiazdce nierówna

To, że zagraniczny hotel ma pięć gwiazdek, nie oznacza, że będzie luksusowy. Każdy kraj ma inne regulacje dotyczące standardu takich obiektów.

Kiedy przysługuje odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot

Odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot przysługuje również w przypadku rejsów czarterowych.

Sądy i trybunały
Prawnicy surowo o projektach w sprawie neosędziów. „Mogą sparaliżować sądy”
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Nieruchomości
Nowy obowiązek działkowców. Nadchodzą zmiany na ROD
Praca, Emerytury i renty
Nowe terminy wypłat emerytur w lutym 2025. Zmiany w harmonogramie
Praca, Emerytury i renty
Zbliża się wypłata 13. emerytury. Ile wyniesie w 2025 roku?
Prawo w Polsce
Kto może wejść do twojego domu? I czy musi mieć nakaz?