Travelist naruszył prawa konsumentów, teraz przyzna im po 50 zł

Klienci Travelist.pl nie mieli jasności, od kogo kupują noclegi lub inne usługi. Prezes UOKiK zobowiązał spółkę do zmian oraz "zadośćuczynienia" konsumentom, którzy zgłosili reklamację.

Publikacja: 18.06.2024 14:55

Travelist naruszył prawa konsumentów, teraz przyzna im po 50 zł

Foto: Adobe Stock

dgk

To efekt kontroli przestrzegania obowiązującej od półtora roku unijnej dyrektywy Omnibus, która zwiększa ochronę konsumentów w cyfrowym świecie. Dyrektywa  wprowadziła m.in. rozszerzone obowiązki formacyjne platform handlowych. Okazało się, że ze spełnieniem jej wymogów miał kłopot Travelist.pl  — serwis prezentujący najlepsze na rynku oferty turystyczne, umożliwiający  rezerwację noclegów, atrakcji, transportu oraz innych usług i produktów turystycznych.

Pozostało 86% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Podatki
Skarbówka zażądała 240 tys. zł podatku od odwołanej darowizny. Jest wyrok NSA
Prawo w Polsce
Jest apel do premiera Tuska o usunięcie "pomnika rządów populistycznej władzy"
Edukacja i wychowanie
Ferie zimowe 2025 później niż zazwyczaj. Oto terminy dla wszystkich województw
Praca, Emerytury i renty
Ile trzeba zarabiać, żeby na konto trafiło 5000 zł
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Prawo karne
Rząd zmniejsza liczbę więźniów. Będzie 20 tys. wakatów w celach