Aktualizacja: 09.04.2025 01:54 Publikacja: 28.08.2023 09:57
Foto: Adobe Stock
Jak podkreślono w komunikacie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, są to pierwsze kary nałożone zarówno na twórców, jak i na reklamodawcę za nieprawidłowe oznaczanie treści reklamowych. W tym przypadku konkretnym przypadku twórcy, zamieszczając materiały sponsorowane zgodnie z otrzymanymi od reklamodawcy wytycznymi, nie oznaczali ich bądź robili to w sposób, który nie wskazywał bezpośrednio na handlowy charakter publikacji.
Nowe wytyczne Prokuratora Generalnego mają poprawić jakość prowadzenia postępowań o przestępstwa motywowane uprz...
Do zakończonych w piątek egzaminów: adwokackiego i radcowskiego przystąpiło łącznie ponad 3500 osób. Pierwsze wy...
Minister sprawiedliwości Adam Bodnar i minister spraw wewnętrznych i administracji Tomasz Siemoniak ogłosili w p...
Poszerzony skład Sądu Najwyższego ma zdecydować, czy można było zasiadywać służebność przesyłu przed jej wprowad...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Minister edukacji narodowej Barbara Nowacka podała nowe informacje na temat zmiany przepisów dotyczących nieuspr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas