dr Anna Wilińska-Zelek: Influencer nie zawsze radzi od serca

Konsument musi wiedzieć, kiedy ma do czynienia z treściami reklamowymi – mówi dr Anna Wilińska-Zelek z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, która brała udział w pracach nad rekomendacjami UOKiK.

Publikacja: 27.09.2022 07:30

Adw dr Anna Wilińska-Zelek, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, FILIPIAK BABICZ Legal

Adw dr Anna Wilińska-Zelek, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, FILIPIAK BABICZ Legal

Foto: materiały prasowe

Dla kogo przewidziane są rekomendacje które UOKiK opublikuje w poniedziałek?

Przede wszystkim dla samych influencerów, ale także dla agencji reklamowych, przedsiębiorców korzystających z ich usług – bo każdy z tych podmiotów może odpowiadać za czyn kryptoreklamy, gdy nie uwzględni jednoznacznego i wyraźnego oznaczenia, że konsument może mieć do czynienia z treściami reklamowymi.

Pozostało 95% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Sądy i trybunały
Po co psuć świeżą krew, czyli ostatni tegoroczni absolwenci KSSiP wciąż na lodzie
Nieruchomości
Uchwała wspólnoty musi mieć poparcie większości. Ważne rozstrzygnięcie SN
Edukacja i wychowanie
Ferie zimowe 2025 później niż zazwyczaj. Oto terminy dla wszystkich województw
Praca, Emerytury i renty
Ile trzeba zarabiać, żeby na konto trafiło 5000 zł
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Prawo karne
Śmierć nastolatek w escape roomie. Jest wyrok