Aktualizacja: 09.02.2022 10:03 Publikacja: 09.02.2022 07:28
Foto: Adobe Stock
Organizator turystyki ponosi odpowiedzialność za wykonanie usług objętych umową o udział w imprezie turystycznej bez względu na to, czy mają być wykonane bezpośrednio przez niego czy przez innych dostawców. Biuro podróży nie może się więc tłumaczyć, że turyści zostali zakwaterowani w innym w obiekcie niż docelowy, ale wynikało to wyłącznie z decyzji zarządcy hotelu, na co organizator nie miał wpływu. Jeżeli zaś jakość świadczeń jest niższa od określonej w programie, organizator powinien przyznać podróżnemu odpowiednie obniżenie ceny. To jest sedno wyroku Sądu Rejonowego w Sanoku.
Zarząd Polskiego Towarzystwa Ginekologów i Położników wystosował list do minister zdrowia, w którym apeluje o po...
Zarówno liczba zwolnień lekarskich wystawionych z powodu krztuśca, jak i dni absencji z tytułu tej przypadłości...
Łatwiejsze zajmowanie ruchomości, likwidacja obowiązku badania przez komorników przedawnienia roszczenia, dalsze...
Szef Centralnej Komisji Egzaminacyjnej prof. Robert Zakrzewski w podcaście „Szkoła na nowo" zapewnia, że w tym r...
Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia uchylił decyzję prokuratury o umorzeniu śledztwa w sprawie I prezes SN Mał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas