Aktualizacja: 08.05.2025 06:02 Publikacja: 27.09.2021 17:31
Foto: Adobe Stock
Od początku czerwca do Europejskiego Centrum Konsumenckiego wpłynęło 1727 zgłoszeń. 35 proc. z nich to sprawy powiązane z turystyką i podróżami (opóźnione i odwołane loty, problem z bagażem, zakup usług turystycznych, noclegi, wypożyczanie aut). Aż 23 proc. dotyczyło wyłącznie odwołanych i opóźnionych lotów.
W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zgłoszeń jest niższa. Wówczas w tym samym okresie ECK odnotowało 2511 skarg. Jednak w poprzednim roku ponad 40 proc. z nich było powiązanych z koronawirusem. Wśród tegorocznych skarg zaledwie 123 zgłoszenia konsumentów dotyczą problemów wywołanych przez pandemię.
Matura 2025 rozpoczęła się od rozwiązywania arkuszy z języka polskiego na poziomie podstawowym. Jakie były pytan...
Drugi dzień matur 2025 to zmagania z arkuszami z matematyki na poziomie podstawowym. Publikujemy maturalne arkus...
Trzy prawnicze stowarzyszenia zawnioskowały o odwołanie Adama Bodnara z funkcji ministra sprawiedliwości i proku...
Reforma składki zdrowotnej miała być korzystna dla większości przedsiębiorców, została jednak zawetowana przez p...
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas