Wczoraj McDonald’s, dziś popularne sieci supermarketów walczą z awarią

Niektóre z największych sieci supermarketów w Wielkiej Brytanii borykają się z problemami technicznymi, które pozbawiły klientów dostaw artykułów spożywczych i możliwości dokonywania płatności zbliżeniowych.

Publikacja: 16.03.2024 17:50

Niektóre z największych sieci supermarketów w Wielkiej Brytanii borykają się z problemami techniczny

Niektóre z największych sieci supermarketów w Wielkiej Brytanii borykają się z problemami technicznymi

Foto: Adobe Stock

Sieć Sainsbury's, która jest właścicielem 600 sklepów spożywczych i 800 punktów ogólnospożywczych na terenie całego kraju, poinformowała w sobotę, że „błąd związany z nocną aktualizacją oprogramowania” uniemożliwił firmie realizację „zdecydowanej większości” dostaw artykułów spożywczych do klientów. Sainsbury’s nie określił, ilu klientów dotyczy problem. Zamówienia online nadal działają, a „klienci mogą już teraz złożyć nowe zamówienie z dostawą w dowolnym momencie od jutra” – powiedziała CNN firma.

Czytaj więcej

McDonald’s: Ta gigantyczna awaria to nie nasza wina

Jednak usterka techniczna wpłynęła również na system płatności zbliżeniowych we wszystkich lokalizacjach. Chociaż sklepy pozostają otwarte, według Sainbury's klienci muszą płacić gotówką lub kartą kredytową z chipem, podczas gdy firma pracuje nad rozwiązaniem problemu.

Tesco i Sainsbury's walczą z awaria jak McDonald's

Tesco, największa brytyjska sieć supermarketów posiadająca ponad 4000 sklepów, oświadczyła, że pracuje również nad rozwiązaniem „problemu technicznego, który oznaczał, że musieliśmy anulować niektóre zamówienia internetowe, które miały zostać dostarczone dzisiaj”. Tesco przeprosiło za niedogodności. Awaria dotyczyła jedynie niewielkiej części zamówień, a dotknięci nią klienci nie zostali obciążeni żadnymi opłatami.

Tesco twierdzi, że nie ma to wpływu na zakupy w sklepach i składanie zamówień online.

Sieć Sainsbury's, która jest właścicielem 600 sklepów spożywczych i 800 punktów ogólnospożywczych na terenie całego kraju, poinformowała w sobotę, że „błąd związany z nocną aktualizacją oprogramowania” uniemożliwił firmie realizację „zdecydowanej większości” dostaw artykułów spożywczych do klientów. Sainsbury’s nie określił, ilu klientów dotyczy problem. Zamówienia online nadal działają, a „klienci mogą już teraz złożyć nowe zamówienie z dostawą w dowolnym momencie od jutra” – powiedziała CNN firma.

Handel
Pożegnanie z kolejnymi znanymi markami odzieżowymi
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i Suzuki Swift ponownie w gronie liderów rankingu niezawodności
Handel
Trump straszy, ale Amerykanie nie odetną się od Europy
Handel
Prezes największego banku USA o cłach Trumpa: Pogódźcie się z tym
Handel
Nowe zasady sprzedaży bananów. Koniec z owocami "premium"
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Handel
Słodycze w ubiegłym roku zdrożały najmocniej
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego