Aktualizacja: 11.04.2025 17:32 Publikacja: 16.03.2024 17:50
Niektóre z największych sieci supermarketów w Wielkiej Brytanii borykają się z problemami technicznymi
Foto: Adobe Stock
Sieć Sainsbury's, która jest właścicielem 600 sklepów spożywczych i 800 punktów ogólnospożywczych na terenie całego kraju, poinformowała w sobotę, że „błąd związany z nocną aktualizacją oprogramowania” uniemożliwił firmie realizację „zdecydowanej większości” dostaw artykułów spożywczych do klientów. Sainsbury’s nie określił, ilu klientów dotyczy problem. Zamówienia online nadal działają, a „klienci mogą już teraz złożyć nowe zamówienie z dostawą w dowolnym momencie od jutra” – powiedziała CNN firma.
Lizbona wyda ponad 10 mld euro na ochronę gospodarki przed taryfami celnymi USA. Zapewni to portugalskiemu bizne...
Skutki taryf najpierw uderzą w Stany Zjednoczone, ale ucierpi też gospodarka europejska i światowa – ostrzegają...
Chiny złożyły dodatkową skargę w Światowej Organizacji Handlu (WTO) na Stany Zjednoczone w związku z dalszym pod...
Chiny poinformowały, że wprowadzają nowe cło importowe na towary z USA w wysokości 125 proc. To wzrost w stosunk...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Przewodnicząca Komisji Europejskiej powiedziała w wywiadzie dla „Financial Timesa”, że chce „zrównoważonej” umow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas