Mattel chce płynąć na fali sukcesu „Barbie”. Będzie więcej filmów

Producent zabawek chce wykorzystać sukces filmu Grety Gerwig i zdywersyfikować źródła przychodów, o czym poinformował przy ogłaszaniu nie najlepszych wyników finansowych.

Publikacja: 27.07.2023 13:58

Producent zabawek chce wykorzystać sukces filmu Grety Gerwig

Producent zabawek chce wykorzystać sukces filmu Grety Gerwig

Foto: AFP

Już na początku lipca Ynon Kriez, szef koncernu Mattel, zapowiadał tworzenie „uniwersum Barbie”, czym nawiązywał do Marvel Cinematic Universe. Teraz, przy okazji prezentowania wyników firmy, Kriez chwalił się sukcesem „Barbie” w reżyserii Grety Gerwig.

- To kamień milowy dla firmy Mattel i pokaz kulturowego oddźwięku naszej własności intelektualnej – mówił, cytowany przez BBC, Ynon Kriez.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Handel
Duża sieć handlowa pomoże rozróżnić produkty z USA. Klienci masowo je bojkotują
Handel
Wojna handlowa nabiera tempa. Trump grozi UE gigantycznymi cłami na wino
Handel
Allegro zaczyna dopieszczać inwestorów. Ponad miliard na skup akcji
Handel
UE uderza karnymi cłami w stany popierające Donalda Trumpa
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Handel
Rekordowe wyniki LEGO mimo spadków na rynku. Oferta firmy jest największa w historii
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń