Do sklepów trafi różowy sos od koncernów Heinz i Mattel. Efekt sukcesu „Barbie”

Oparty na wegańskim majonezie różowy sos trafi do sklepów w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii z okazji 65-lecia Barbie. Jest to też odpowiedź na zapotrzebowanie wywołane filmem „Barbie”.

Publikacja: 16.04.2024 17:51

Do sklepów trafi różowy sos od koncernów Heinz i Mattel. Efekt sukcesu „Barbie”

Foto: PAP/Avalon

Różowy niczym kolory Barbie sos trafia do sklepów w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii jako efekt współpracy koncernów Heinz i Mattel. Obie firmy postanowiły upiec w ten sposób dwie pieczenie przy jednym ogniu – po pierwsze świętują w ten sposób wspólnie sześćdziesiątą piątą rocznicę wprowadzenia słynnej lalki na rynek, a po drugie próbują wykorzystać wciąż żywe, choć zdecydowanie słabnące, zapotrzebowanie na wszystko co różowe związane z filmem „Barbie”.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
W tym i w przyszłym roku mniej kawy z Brazylii
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego