Słodziaki pobiły rekord. Ponad 7 mln maskotek w domach Polaków

Kolejna odsłona akcji marketingowej Biedronki okazała się wielkim sukcesem. I pobiła rekord wcześniejszych odsłon „Gangu Słodziaków”.

Aktualizacja: 03.12.2019 11:40 Publikacja: 03.12.2019 11:27

Słodziaki pobiły rekord. Ponad 7 mln maskotek w domach Polaków

Foto: materiały prasowe

Akcja „Gang Słodziaków” rozpoczęła się 26 sierpnia i mógł wziąć w niej udział każdy, wystarczyło do 18 listopada br. na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Dzięki zgromadzeniu ich odpowiedniej liczby klienci mogli odbierać za darmo maskotki lub książki opowiadające o przygodach Gangu Słodziaków, czyli grupy maskotek. W akcji dostępnych było 10 Słodziaków – cztery duże i sześciu Juniorów. Najpopularniejszymi okazały się być większe maskotki. Na pierwszym miejscu znalazła się Sarenka Hania, na drugim Nietoperz Nikodem, a podium zamknął Borsuk Bartek. Wśród Juniorów najchętniej sięgano po Zajączka Zuzię, Sówkę Zosię i Liska Lucusia.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Polacy oszczędzają i ostrożnie wydają. Dla listopadowych wyprzedaży zrobią wyjątek
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie