Aktualizacja: 12.04.2025 04:14 Publikacja: 13.05.2024 13:40
McDonald’s przyciąga najbiedniejszych
Foto: Bloomberg
Amerykański konsumenci, szczególnie ci mniej zarabiający, uważniej niż niegdyś kontrolują wydatki i rezygnują z posiłków poza domem. Uderza to w przychody sieci fast food, w tym McDonald’s, co dość jasno widać w niedawno ogłoszonych wynikach kwartalnych sieci gastronomicznych. Dlatego koncern pracuje teraz nad wprowadzeniem budżetowego zestawu dla zmagających się kryzysem kosztów życia klientów.
- Konsumenci w dalszym ciągu oglądają każdego wydawanego dolara dwa razy, gdyż codzienne wydatki są pod presją podwyższonych cen, co z kolei wywiera nacisk na branżę – mówił 30 kwietnia Chris Kempczinski, CEO McDonald’s podczas ogłaszania wyników.
Jak donosi Reuters, brazylijski przemysł kawowy stoi w obliczu poważnego kryzysu. Zapasy kawy się kończą, a maga...
Choć zadłużenie sektora przekracza 400 mln zł, to jednak firmy są zadowolone z wyników. I spodziewają się, że ko...
Jedna z największych sieci fast-food na świecie przenosi centralę do Teksasu, choć jeszcze nie tak dawno jej peł...
W 2024 r. ruch w tego typu lokalach gastronomicznych spadł o 3,6 proc., choć inne formaty typu fastfood zyskały...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Zmieniający się klimat i ekstremalne zjawiska pogodowe, z jakimi mieliśmy do czynienia w zeszłym roku, spowodowa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas