McDonald's poprawił popularne danie. Klienci nie są zadowoleni

Brytyjska sieć McDonald's postanowiła "poprawić" popularny deser McFlurry. Nie spotkało się to z dobrym przyjęciem u klientów.

Aktualizacja: 06.07.2018 15:33 Publikacja: 06.07.2018 11:27

McDonald's poprawił popularne danie. Klienci nie są zadowoleni

Foto: Bloomberg

ula

Zamiast normalnego, dużego kubka lodowego deseru amerykańska sieć fast food postanowiła wypuścić "edycję specjalną" - deser ma mieć o połowę mniejszą wagę czyli 75 gram i kosztować zaledwie 59 pensów.

Mini McFlurry ma 150 kalorii zamiast 320, które były w dotychczasowym, pełnowymiarowym deserze.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Przemysł spożywczy
Hakerzy uderzyli w rosyjską wódkę. Stanęła produkcja i sprzedaż
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Przemysł spożywczy
USA: Tysiące puszek Coca-Coli wycofane z powodu wykrycia plastiku
Przemysł spożywczy
USA chcą importować „setki milionów” jajek z Turcji i Korei Południowej
Przemysł spożywczy
Donald Trump zapewnia, że zażegnał kryzys na rynku jajek. Nie do końca
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Przemysł spożywczy
Niebezpieczne składniki w najmodniejszej czekoladzie? Niemiecka fundacja zbadała dubajską czekoladę
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście