McDonald's poprawił popularne danie. Klienci nie są zadowoleni

Brytyjska sieć McDonald's postanowiła "poprawić" popularny deser McFlurry. Nie spotkało się to z dobrym przyjęciem u klientów.

Aktualizacja: 06.07.2018 15:33 Publikacja: 06.07.2018 11:27

McDonald's poprawił popularne danie. Klienci nie są zadowoleni

Foto: Bloomberg

ula

Zamiast normalnego, dużego kubka lodowego deseru amerykańska sieć fast food postanowiła wypuścić "edycję specjalną" - deser ma mieć o połowę mniejszą wagę czyli 75 gram i kosztować zaledwie 59 pensów.

Mini McFlurry ma 150 kalorii zamiast 320, które były w dotychczasowym, pełnowymiarowym deserze.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Koniak do Chin luzem w kontenerach. Załoga w Cognac strajkuje
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Przemysł spożywczy
Polacy szukają oszczędności, także w przypadku żywności