Pandemia Covid – 19 zmieniła, i to najprawdopodobniej bezpowrotnie zwyczaje zakupowe Polaków. Podczas lockdownu wiele osób przeniosło robienie zakupów do sieci. Z dokonywaniem zakupów w Internecie nierozerwalnie wiążą się płatności internetowe. W dobie wszechobecnej komputeryzacji i dążenia do skrócenia czasu wszystkich codziennych czynności, szybkie płatności internetowe są naturalnym rozwiązaniem. Na rynku działa wielu dostawców bram płatniczych, od stycznia tego roku swoja bramkę Paynow oferuje mBank. Usługa skierowana jest nie tylko do małych i średnich firm, ale również do największych przedsiębiorstw. Dzięki bramce pieniądze dostępne są na koncie sprzedawcy zaraz po dokonaniu wpłaty przez kupującego, a prowizja od przyjętych płatności wynosi standardowo 0,95 proc. wartości transakcji i jest niezależna od wysokości obrotów. Warto podkreślić, że Paynow to także platforma dystrybucji unikalnych usług mBanku, mających na celu pozytywny wpływ na sprzedaż merchantów. Narzędzie zapewnia poprawę konwersji, zwiększenie wartości koszyka w sklepie za sprawą finansowania ratalnego, a także w przypadku największych merchantów pozyskanie nowych nabywców dzięki integracji z programem mOkazje, z którego korzystają już dwa miliony klientów banku.
Główne korzyści
Wpłata klienta powoduje natychmiastowy dostęp do środków na koncie bankowym.
Nie trzeba czekać na wypłatę i niczego zlecać.