Grupa Żywiec reaktywuje EB

Grupa Żywiec reaktywuje piwo popularne w latach 90. XX wieku. Marka powraca w prawie takim samym opakowaniu i z tą samą reklamą.

Publikacja: 27.04.2015 10:03

Grupa Żywiec reaktywuje EB

Foto: Materiały Promocyjne

- Decyzja o przywróceniu na polski rynek piwa EB jest w podyktowana oczekiwaniami konsumentów – mówi  Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec. – Przez ostatnie lata nieustannie otrzymywaliśmy pytania o to, czy i kiedy przywrócimy markę na rynek krajowy. Nie bez znaczenia jest fakt, że wraca moda na retro, a konsumenci coraz częściej z sentymentem sięgają po to, co znają z przeszłości.

Piwo EB z elbląskiego browaru powraca po ponad dekadzie jako edycja limitowana i już pod koniec kwietnia dostępne będzie w sklepach w całej Polsce – zapowiada Grupa Żywiec, wicelider rynku piwa w Polsce, do którego należą też takie marki jak Żywiec, Warka i Tatra. Czy zagości na rynku na stałe?

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy