Trzęsienia ziemi i stabilni liderzy

Ranking mocy pokazuje stosunek wartości marki do przychodów, które generuje.

Publikacja: 25.01.2017 21:00

Moc można więc odnieść do świadomości i lojalności konsumentów, rozpoznawalności i jakości produktu oraz prestiżu związanego z marką. A zatem czynnik, jakim jest skala prowadzonej działalności, i który posiada dużą wagę w rankingu wartości, w żaden sposób nie wpływa na pozycję marki w rankingu mocy. Dlatego może w nim wygrać każda. Poszczególne pozycje w tabelach pokazują, że na tym polu mniejsze marki skutecznie konkurują z dużymi.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Ekonomia
W biznesie nikt nie może iść sam
Ekonomia
Oszczędna jazda – techniki, o których warto pamiętać na co dzień
Ekonomia
Złoty wiek dla ambitnych kobiet
Ekonomia
Rekordowy Kongres na przełomowe czasy
Ekonomia
Targi w Kielcach pokazały potęgę sektora rolnego