Kurierzy nie zachwycają moralnością płatniczą

Rozwój cyfryzacji oraz inne sposoby komunikowania się zmieniły i wciąż zmieniają strukturę usług w branży pocztowej.

Publikacja: 21.08.2018 21:00

Kurierzy nie zachwycają moralnością płatniczą

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

Z jednej strony powodują spadek liczby przesyłek listowych, a z drugiej dynamiczny wzrost usług kurierskich na towary kupowane przez internet. Przełomowe zmiany zaszły w branży także wskutek wdrożenia kolejnych unijnych dyrektyw liberalizujących rynek usług pocztowych, spowodowały one silny wzrost konkurencji wśród działających na nim podmiotów i w konsekwencji wywołały konieczność dywersyfikacji źródeł przychodów, optymalizację kosztów oraz innowacyjność.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Liczne biznesy Dmitrija Miedwiediewa. Gigantyczna posiadłość ukryta nad Wołgą
Biznes
Zespół Brzoski od czerwca bez Brzoski. Przedsiębiorca odchodzi z zespołu ds. deregulacji
Biznes
Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta: do KPRM trafiła ocena skutków regulacji
Biznes
Inpost przejmuje brytyjską spółkę. Meloni w Białym Domu oczarowuje Trumpa
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Biznes
Jak deregulacja może pomóc firmom? Ich oczekiwania sprawdził PIE