Aktualizacja: 07.07.2015 15:34 Publikacja: 07.07.2015 15:34
Foto: Bloomberg
Spółka Starbucks Corp. uzasadniła podwyżkę potrzebą "znalezienia równowagi między koniecznością osiągania zysków a potrzebami klientów". Wyższe ceny to rezultat "ciągłego monitorowania finansowej kondycji" firmy. Decyzja Starbucksa mogła jednak zaskakiwać, ponieważ zaledwie kilka dni wcześniej inna sieć J.M. Smucker Co. obniżyła swoje ceny, uzasadniając swój krok spadkiem cen kawy na globalnym rynku. Starbucks wyjaśnił jednak, że kawa jest jedynie częścią ponoszonych przez spółkę wydatków. W ostatnim czasie wzrosły przede wszystkim koszty wynajmu lokali. Oprócz tego spółka musi sobie radzić z rosnącymi kosztami pracy, marketingu i sprzętu.
Donald Trump zapowiada złagodzenie ceł na Chiny. Giełda w Warszawie bije rekordy, a Ukraińcy przyczyniają się do...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Pracodawcy szukają i będą szukać korzyści ze stosowania sztucznej inteligencji, w tym redukcji kosztów. W przypa...
Mimo coraz niższych dochodów z ropy naftowej i rosnącego deficytu budżetowego, Kreml w 2025 r. podwoił wydatki n...
Donald Trump chce deportować ponad 500 tys. obywateli Kuby, Haiti, Wenezueli i Nikaragui, którzy według urzędu p...
Elon Musk zapowiedział, że będzie poświęcał mniej czasu kierowaniu Departamentem Efektywności Rządowej (DOGE). M...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas