Amica chce wrócić do zysków. Nowa strategia producenta AGD

Nowa strategia producenta AGD zakłada między innymi wzrost sprzedaży na poziomie 3 proc. w 2027 roku oraz powyżej 7 proc. w latach 2030+. Ponadto spółka chciałaby wypłacać do 35 proc. osiąganego zysku netto w formie dywidendy.

Publikacja: 27.09.2024 10:52

Amica

Amica

Foto: Adobe Stock

Amica w strategii „Back to profitability” zapowiada, że celem jest osiągnięcie 5 proc. rentowności EBITDA w 2027 roku oraz 7 proc. w latach 2030+. Zgodnie z zapisami strategii grupa kapitałowa Amica zakłada wzrost sprzedaży na poziomie 3 proc. w 2027 roku oraz powyżej 7 proc. w latach 2030+. Zgodnie z założeniami, wskaźnik RONA (rentowność aktywów netto) miałby osiągnąć poziom 14 proc. w 2027 r. oraz przekroczyć 17 proc. w latach 2030+. Spółka chciałaby utrzymać status spółki dywidendowej i przy zachowaniu stabilnej sytuacji płynnościowej wypłacać do 35 proc. osiąganego zysku netto w formie dywidendy.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Firmy przedkładają zyski nad klimat
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Biznes
Samochody spalinowe już zaczynają drożeć przez nowe limity emisji spalin
Biznes
Nowatorskie firmy znad Wisły rozpychają się za granicą
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Materiał Promocyjny
Rozwijamy portfolio i realizujemy nasze cele ESG
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego