Aktualizacja: 21.04.2025 09:04 Publikacja: 04.06.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Bardziej ambitne podejście przedsiębiorstw do ESG może przyczynić się do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku – takie wnioski płyną z czwartej edycji badania EY, które „Rzeczpospolita” opisuje jako pierwsza. Wyniki wpisują się w niepokojący szerszy obraz, z którego wynika, że ESG jest nadal traktowane jako obowiązek wynikający z przepisów, a nie szansa na budowę długofalowej strategii, opartej na zrównoważonych wartościach.
Dmitrij Miedwiediew zniknął z przestrzeni publicznej wraz ze swoimi ociekającymi żółcią wpisami w mediach społec...
Z końcem maja kończy się moja rola w zespole ds. deregulacji — powiedział PAP Rafał Brzoska, przedstawiciel prze...
Do KPRM trafiła ocena skutków regulacji powstającego właśnie systemu Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta (...
InPost przejmuje Yodel i umacnia się w Wielkiej Brytanii. Georgia Meloni może odmrozić relacje USA–UE. Xi Jinpin...
Nieznacznie więcej firm uważa, że zmniejszenie biurokracji obniży ich koszty niż skróci czas oczekiwania na admi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas