Partnerem artykułu jest dystrybutor oferty kaw Costa Coffee dla domu i biznesu
Program testowy jest każdorazowo dostosowywany do potrzeb organizacji. Zarówno termin, czas trwania, jak i zakres współpracy ustalane są indywidualnie. Na każdym z etapów przedstawicielom firm towarzyszy opiekun klienta, który zapewnia profesjonalną obsługę. W pierwszym kroku pomaga wybrać odpowiedni sprzęt, bazując na tym, jakie jest dzienne zapotrzebowanie na kawę oraz dostosowując go do danej przestrzeni biurowej.
Następnie opiekun, wykorzystując swoją znajomość trendów kawowych i preferencji konsumenckich, pomaga dobrać najlepsze ziarna. Portfolio Costa Coffee dla biur jest bardzo szerokie, składają się na nie kawy o różnych aromatach. Jednak to, co łączy każdy produkt to najwyższa jakość.
Przetestowaliśmy kilka rozwiązań od Costa Coffee – zarówno różne ekspresy, jak i mieszanki ziaren. Wiemy, że nasi klienci cenią szeroki wybór kaw i ich smak. Doceniamy także łatwość obsługi i tempo pracy ekspresu – każdy, kto kiedyś spieszył się na firmowe spotkanie, wie jakie to ważne – mówi Sławomir Sikora, Head of HR, Business Link, który skorzystał z programu Coca-Cola HBC.
W trakcie testów opiekun jest cały czas do dyspozycji klientów – rozwiewa wątpliwości dotyczące obsługi sprzętu, zapewnia jego stałe serwisowanie oraz reaguje na zmieniające się potrzeby.