Łomża export niepasteryzowana trafiła do hurtowni 11 kwietnia 2011 r. Browary Regionalne Łomża (dawniej Royal Unibrew Polska, a obecnie część Van Pura) zapowiadają, że nowy produkt ma pojawić się w sklepach w ciągu kilku tygodni.
- Niepasteryzowany wariant Łomży Export to odpowiedź na wzrastające zainteresowanie konsumentów produktami tej kategorii. Piwa niepasteryzowane to szybko rosnąca część całego rynku piwnego w Polsce - mówi Maciej Ładwiński, senior brand manager marki Łomża.
W ubiegłym roku łączna sprzedaż piw Łomża zwiększyła się o ok. 30 proc. W północno-wschodniej Polsce popularna była wersja Łomża Wyborowe Niepasteryzowane, a w dużych aglomeracjach, zwłaszcza w Warszawie, Łomża Niepasteryzowane oferowana w bezzwrotnej butelce typu bączek.
- Łomża Export Niepasteryzowane powieli ten sukces w skali ogólnopolskiej - wierzy Maciej Ładwiński.